środa, 23 kwietnia 2014

Liebster Award

Liebster Award - czyli trochę o mnie.

Dziękuję bardzo za nominację Panny Jadzi z http://dzieci-zywiolow333.blogspot.com/. Również od niej pozwoliłam sobie skopiować wyjaśnienia odnośnie "Liebster Award".

O co chodzi? Nominacja "Liebster Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" . Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechniania ich. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz kilka osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań.

Pytania od Panny Jadzi:

1.Ulubiona saga książek?
Harry Potter. To raczej nie jest niespodzianka. BArdzo lubię też "Dom Nocy", ale jeszcze nie zdążyłam całego przeczytać :P

2.Jakie według ciebie jest najpiękniejsze miasto?
Ojejciu... Nie wiem... Będę oryginalna i powiem, że moje rodzinne.

3.W świecie której książki chciałabyś się znaleźć?
Nie mogę się zdecydować czy w świecie Harry'ego Pottera, czy może Precy Jacksona :o

4.Jakiego typu opowiadania najczęściej wchodzisz?
FanFictiona Potterowskie, o Naruto lub Precym Jacksonie.

5.Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Tak, sama mam bardzo dobrego przyjaciela, który swoją drogą ma dziś urodziny, więc życzcie mu wszystkiego najgorszego!

6. Ulubiony film?
"Gdyby jutra nie był". Jest to film typu Bollywood, dlatego strasznie długo trwa, ale warto obejrzeć. Strasznie wzruszający. O mężczyźnie, który już wkrótce ma odejść z tego świata.

7.Czy chciałabyś wrócić do czasów dzieciństwa?
Szczerze to fajnie byłoby znowu spotkać starych znajomych, pobawić się, żyć tak bez zmartwień i problemów, ale moje obecne życie też jest super.

8.Gdybyś miała wybrać jedną postać fikcyjną z którą chciałabyś spędzić wakacje, wybrałabyś?
Moje alterego też zaliczamy do fikcyjnych postaci, bo chętnie bym się z nim zaprzyjaźniła :)

9.Co byś zabrała z sobą na bezludną wyspę?
Helikopter z dobrze wyszkolonym pilotem.

10.Wolisz filmy czy książki?
Nie potrafię się zdecydować. Miło jest obejrzeć film, zwłaszcza z dobrą muzyką, ale książki zawsze uruchamiają moją wyobraźnię.

11.Gdybyś miała zdolność przeniesienia się w przeszłość gdzie byś się wybrała?
Nie aż tak daleko. Cofnęłabym się do wakacji dwa lata temu, dokładnie do 13 sierpnia 2012, parking przy Netto w moim rodzinnym mieście.

Pozwolę sobie na brak nominacji z mojej strony. Prawda jest taka, iż jestem leniwa, jednak za bardzo nie mam też kogo nominować.

Do następnego rozdziału!

4 komentarze:

  1. Oceny, zwiastuny, szablony, wywiady, recenzje, artykuły, spis blogów - to, ale nie tylko znajdziesz na Internetowym Spisie. Wejdź, a zapewne znajdziesz coś tam dla siebie. A może zostaniesz z nami na dłużej? :)
    Serdecznie zapraszam,
    [internetowy-spis.blogspot.com]. :)




    ~*~
    Dom nocy jest świetny! Hah, a Percy Jackson przystojny xdOglądałaś parę dni temu

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam na bloga przypadkiem i przeczytałam wszystkie odcinki z zapartym tchem. Ale dlaczego przerwałaś? Brak weny, pomysłów czy czasu? Przerwałaś dośc niedawno, więc może wrócisz? Bardzo chciałabym poczytac o przygodach twoich bohaterów. Pamiętaj, że jeśli dokończysz tę historię, to przynajmniej internet będzie Cię miał na stałe w pamięci. Ja zresztą też. Amanda jest taka nietypowa. Inna niż wszystkie nastolatki choc do końca tego nie wiem, bo notek jest na prawdę mało. Mam nadzieję, że będzie z Fredem, który jednak przeżyje bitwę. Mogę życzyc tylko powodzenia w dalszym pisaniu i obiecuję, że rogularnie będę Cię dręczyc komentarzami.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie zapomniałam o Amandzie :) Za bardzo się z nią zżyłam. Co do długich przerw to często brakuje mi czasu i bez odpowiedniej motywacji ciężko mi go wyprodukować. Cała historię mam wstępnie ułożoną w głowie i chociaż bym miała pisać przygody Amandy przez 5 lat to zamierzam doprowadzić je do końca :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowałam się zacząć czytać twojego bloga:)
    Też czytam o HP i Naruto<3

    http://lily-evans-i-james-potter.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Tekst